Edelläkävijä

Olemme vuodesta 2014 asti toiminut koulutusyksikkö. Työllistämme kouluttajia ja hallintohenkilöstöä noin 70 henkeä. Koulutuksia järjestämme koko Suomen alueella suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Avoimet työpaikat

Oletko valmis uusiin haasteisiin? Hae meille töihin.

Ketterä

Aika, paikka ja sijainti ei ole meille ongelma. Järjestämme koulutukset hyvin nopealla aikataululla asiakkaidemme toiveiden mukaisesti kuitenkin noudattaen laatukriteerejämme. Juuremme ovat Uudellamaalla, mutta toiminta-alueemme kattaa koko Suomen.

Kätevä

Koulutuskalenterimme kautta koulutuksiin ilmoittautuminen on helppoa ja vaivatonta. Saat ilmoittautumisen jälkeen sähköpostiisi tilausvahvistuksen, joka sisältää kaiken mahdollisen tiedon koulutuksesta. Asiakaspalveluumme saat nopeasti yhteyden chat- palvelumme kautta, sähköpostitse tai perinteisesti soittamalla.

Kattava

Haluamme tarjota asiakkaillemme  kattavan koulutustarjonnan, jotta voimme palvelle mahdollisimman laajalla sektorilla. Koulutusvalikoimaamme kuuluvat kaikki keskeisimmät lupa- ja korttikoulutukset ja näiden lisäksi tarjoamme kattavan valikoiman yritysvalmennuksia. Panostamme jatkuvasti nykyisten ja uusien koulutusten kehittämiseen asiakkaidemme tarpeet huomioiden.