Usein kysyttyä

Jäikö jokin asia mietityttämään? Täältä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin! Kokenut henkilöstömme palvelee sinua puhelimessa, tekstiviestillä, chatissa ja sähköpostitse. Ole yhteydessä niin autamme sinua kaikissa koulutuksiin liittyvissä asioissa.

Tilaaminen

Miten voin tilata kurssipaikan?
Tilaamisen voit hoitaa kätevästi nettivarausjärjestelmän kautta. Otamme varauksia vastaan myös puhelimitse ja sähköpostitse.

En ole saanut tilausvahvistusta.
Lähetämme tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen välittömästi tilaushetkellä. Mikäli tilausvahvistus ei ole saapunut sähköpostiisi, tarkista myös roskapostisi. Jos olet epähuomiossa poistanut tilausvahvistuksen tai et ole saanut sitä, pyydäthän uuden asiakaspalvelusta.

Onko tilaus sitova?
Toimitusehtojemme mukaisesti alle 14 vuorokautta kurssipäivästä tehdyt tilaukset ovat sitovia. Kurssivaraus ja siihen halutut muutokset tulee myös tehdä ennen kurssipäivää. Mikäli et osallistu kurssille, laskutamme kurssin täyden hinnan.

En itse pääse kurssille. Voiko sijastani tulla joku toinen?
Kyllä voi. Voit antaa kurssivarauksen jollekin toiselle henkilölle. Tilauksen yhteyshenkilö voi muokata osallistujatietoja koulutuksen alkamisaikaan saakka tilausvahvistuksesta löytyvän linkin kautta.

Kurssi

Voiko kurssilta myöhästyä?
Kurssilta ei saa myöhästyä. Useiden kurssien sisällön lisäksi myös koulutusajalla on merkitystä. Varmista siis, että saavut ajoissa paikalle.

Voiko kurssilta lähteä aiemmin?
Kurssilta ei saa lähteä aiemmin pois. Useiden kurssien sisällön lisäksi myös koulutusajalla on merkitystä. Varmista, että voit viettää koko päivän kurssilla.

Kortti

Kortti on kadonnut. Miten saan uuden kortin?
Jos olet käynyt Uudenmaan Koulutuskeskus Oy:n järjestämällä kurssilla, saat uuden kortin tilaamalla sen asiakaspalvelun kautta. Tilaamisessa voit käyttää apuna myös chat-toimintoa. Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä.

Kävin kurssin, mutta kortti ei ole vielä tullut?
Tilaamme kortit, kun kurssi on päättynyt. Kortit saapuvat toimistoomme noin 2 viikon kuluessa. Lähetämme ne osallistujille, kun laskuun on saapunut suoritus kokonaisuudessaan. Tarkastamme suorituksia viikoittain.

Jätä yhteydenottopyyntö

Thank you! Your submission has been received!