Ilmoittaudu tästä →

Ammattipätevyys

No items found.
Osta verkkokurssi tästä

Virkeänä ratissa koulutuksen tavoitteena on tukea ammattikuljettajan kokonaisvaltaista hyvinvointia ja työssäjaksamista.

Virkeänä ratissa koulutuksen tavoitteena on auttaa ammattikuljettajaa arvioimaan omanhyvinvointinsa nykytilaa sekä antaa eväitä ja tukea hyvinvoinnin ja työssäjaksamisen vahvistamiseen, realististien, pienten elämäntapamuutosten kautta.

Tavoitteena on, että virkeänä ratissa kurssin aikana jokainen ammattikuljettaja hahmottaa oman hyvinvointinsa ja työssäjaksamisen tilanteen sekä asettaa itselleen konkreettiset hyvinvointiaan ja työssä jaksamistaan tukevat muutostavoitteet.

Virkeänä ratissa valmennuksen kesto on yksi päivä ja (7h) koostuen 45 minuutin mittaisista osioista. Valmennus toteutetaan asianmukaisissa tiloissa. Valmennusmenetelmät ovat toiminnallisia koostuen yksilö- ja ryhmätyöskentelyistä sekä niitä tukevista asiantuntijapuheenvuoroista sekä ammattikuljettajille räätälöidyistä, oppimista tukevasta valmennusmateriaalista.

Osta verkkokurssi tästä

Virkeänä ratissa järjestetään seuraavilla alueilla

Verkossa

February 2022

March 2022

henkilöä
Kiitos! Olemme vastaanottaneet tarjouspyyntösi ja olemme sinuun yhteydessä pian.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Haluatko, että olemme sinuun yhteydessä? Voimme soittaa tai lähettää sähköpostia, jos jätät yhteystietosi alle.

Kiitos! Olemme vastaanottaneet yhteydenottopyyntösi ja olemme sinuun yhteydessä pian.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Ilmoittaudu kurssille

Kysy tarjous!
Ilmoittaudu tästä →

HUOM! Kurssi-ilmoittautuminen avautuu uuteen ikkunaan. Kurssin paikkakunta valitaan seuraavassa vaiheessa.

Seuraava kurssi

February 2022

Uutta

Koulutus sopii kaikille alasta riippumatta