Ostolaskut

Uudenmaan Koulutuskeskus ottaa vastaan laskuja ainoastaan alla olevilla tavoilla. Uudenmaan Koulutuskeskus Oy sulautuu Suomen Ensiapukoulutus Oy:hyn 30.6.2023, jonka myötä laskutustiedot päivittyvät 1.7.2023 alkaen.

Uudenmaan Koulutuskeskus Oy sulautuu Suomen Ensiapukoulutus Oy:hyn, jonka myötä yhtiön y-tunnus, yritysnimi, laskutustiedot ja laskujen ulkoasu muuttuvat. Uudenmaan Koulutuskeskuksen y-tunnus sulautuu Suomen Ensiapukoulutus Oy:n y-tunnukseen 2171281–6. Näin ollen Uudenmaan Koulutuskeskukselle osoitetut laskut tulee jatkossa osoittaa Suomen Ensiapukoulutukselle. Uudet laskutustiedot astuvat voimaan kaikkiin laskuihin 1.7.2022 alkaen. Myös laskutus muuttuu siltä osin, että laskut tulevat 1.7.2023 alkaen Suomen Ensiapukoulutus Oy:lta.

Laskutusosoitteemme:

Käsittelemme ostolaskumme sähköisesti.  Pyrimme omalta osaltamme edistämään verkkolaskutuksen yleistymistä ja toivommekin saavamme laskunne verkkolaskuina aina, kun se on mahdollista.

Verkkolaskuosoitteemme on 003721712816

Y-tunnuksemme on 2171281–6

Verkkolaskuoperaattorimme on Maventa

Operaattorin välittäjäntunnus 003721291126

Välittäjätunnuspankkiverkosta lähetettäessä: DABAFIHH

Sähköpostilaskuosoite: invoice-21712816@kollektor.fi

Paperiset laskut tulee lähettää osoitteeseen:

Suomen Ensiapukoulutus Oy

PL 100

80020 Kollektor Scan

Pyydämme huomioimaan, että lasku ja sen mahdolliset liitteet tulee toimittaa yhtenä pdf-tiedostona ja että yhdessä tiedostossa saa olla vain yksi laskuliitteineen. Sähköpostiviestin kokorajoitus 10 Mb. Jokainen laskutiedosto tulee toimittaa erillisellä viestillä.

Laskun tulee olla pdf-muotoinen, muun muotoisia liitteitä emme voi käsitellä.

Pyydämme Teitä myös huomioimaan, että tähän laskutusosoitteeseen ei saa lähettää muuta materiaalia kuin laskuja.

Jätä yhteydenottopyyntö

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Uutta

Koulutus sopii kaikille alasta riippumatta

Suorita
työturvallisuuskoulutus